Serviceavtalene vår ivaretar teknisk ansvar for WordPress publiseringsløsning/administrasjonsverktøy og tilleggsplugins godkjent av vår serviceavdeling.
Ved feil i WordPress løsningen kommuniserer kunden dette til vårt servicesenter. Feilmeldingen blir registrert i vårt service-system og får et referansenummer som følger saken til den er løst.
Servicepunkter inkludert i våre serviceavtaler MINI, STANDARD og CUSTOM
- Prioritert responstid ved systemfeil.
- Feilsøking/feilretting av systemfeil i WordPress, inkludert utvidelser.
- Fortløpende sikkerhetsoppdateringer.
- Håndtering av server/webhotell og domene-relaterte feil.
- Løpende oppdatering av WordPress inklusive utvidelser.
- Justeringer i nettleser kompatibilitet for ledende nettlesere: Chrome, Firefox, Safari og Microsoft Edge.
- Løpende justeringer og tilpasninger for mobile enheter (responsivt design).
- Månedlige vedlikeholds-rapporter og besøksstatistikk.
Responstid
Feilsøking igangsettes innen 3-12 timer, løpende i normal arbeidstid (kl.08-18 på hverdager), avhengig av hvilken serviceavtale du har,
Om ønskelig kan du som kunde bestille ekspressoppdrag, dersom noe haster mer enn avtalen dekker.